Brev:
Vil hverken tage sut eller flaske
4. juni 2013
Alder:
7 mdr.
Vil hverken tage sut eller flaske
Hej Helen
Min dreng på snart 8 mdr. vil hverken tage sut eller flaske.
Har han behov for at kunne tage en flaske i forbindelse med dagplejestart om 2,5 mdr.?
Jeg ammer p.t tidlig morgen efter frokost og til putning og midt nat.
Han er glad for at drikke vand af kop. Kan jeg med fordel give ham erstatning i koppen i stedet for vand?
Han trives og vokser fint.
På forhånd tak.
L